Shutter Island

Ikväll blir det biopremiär för i år. Första gången på cirka 8 månader som vi går på bio. Ska bli helt underbart. Snälla Åke hämtar Mille på dagis i eftermiddag och har honom hos sig över natten. Så nu blir det bio och lite mys för oss själva. Får se vad vi mer kommmer att hitta på.

Filmen vi ska se är omtalad och har fått bra kritik. Jag älskar ju thriller/rysare, så jag lär mysa gott i biofåtöljen. ser så fram emot kvällen! Jag vet inte vilken film jag såg sist på bio, men jag vet att det var med min älskade mattias. Men nu är det en hel del filmer som lockar framöver. Mest ser jag framemot Alice in wonderland, den har ju premiär snart. Enda tråkiga är att man vill ju se den i 3D, men jag kan inte se i 3D. Så jag får se den vanliga versionen.

Vilken film såg du senast på bio och med vem?

Nu ska här hoppas in i duschen, göra mig vacker och mig redo för dagens äventyr.

Posted on 26 februari, 2010, in Bio. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. ”Shutter Island” måste jag se, den verkar vara helt i min smak!
    Senast sedda film på bio var ”Avatar” tillsammans med killen, mamma, hennes man, syrran och hennes fästman.

    Gilla

  2. Hmmm… Jag var på bio i april 2009 och såg The Reader. Med min dåvarande flamma.

    Gilla

  3. Åhh Bio=) Jag är på bio rätt ofta nu:) Min senaste film var Shutter island och jag tyckte väl sådär…😛 Men vill med se Alice. =) och för att inte tala om Percey Jackson:D

    Haha vilken tur att jag inte hälsade på han då:-P ehhe

    Gilla

Kommentera

