Fredag!

Då är det helg igen och sådana kan man inte få för många utav. Har ni några planer? Vi ska lämna bort Mille ett par timmar ikväll så att vi kan gå ut med min kollega Mari och hennes man, Viking, till Akkurat och käka musslor och dricka ett par liter öl. Hoppas bara jag orkar med ett träningspass imorgon förmiddag. Då är det step som gäller. Och på söndag har jag beredskap, med min vanliga tur lär väl jag få åka in och jobba. Just det ja, ensamträning på hunden fortsätter.

Nåväl, resten är oplanerat.

Posted on 12 mars, 2010, in Helg. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Haha ja, men är inte det bra. Är du en tvättäkta kuddbitare?😉

    Gilla

  1. Pingback: Earth Hour 2010 Official video | EarthLogger.info

Kommentera

