Fre-lör-sön = helhelg

Ingen beredskap i helgen, hela helgen ”fri”. Härligt.

Här ska det spanas in kök. Måste ju börja kolla ordentligt på hur vi vill ha det när vi ska riva ut det befintliga och bygga nytt v. 31 – 33.

Vidare…så tar jag helgen som den kommer. Har du några roliga planer?

Posted on 19 mars, 2010, in Helg. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Roliga och roliga alltså … det visar sig väl; Jag ska hälsa på intagna på Salberga kriminalvårdsanstalt i morgon … om det fungerar bra ska det sedan göras kontinuerligt ca en gång i månaden.
    På söndagsnatten kommer Ola hem från Kairo … ska bli spännande att höra vad han har varit med om.

    PS Du vet väl att jag är en hejare på att planera kök? Just ask me babe!

    Gilla

  2. Åhh tackar. Det är idag så tack ska du ha:)

    Gilla

  3. Lycka till med köket. (Här är det jobb som gäller…)

    Gilla

  4. Den här helgen har jag matat nörden inom mig. Har suttit och spelat nya supermario brose på wii typ hela helgen.

    Gilla

  5. Kök som är så roligt… Ser fram emot slutresultatet senare😉

    Gilla

Kommentera

