Ricky Martin = Gay = True

Så har han äntligen gjort det vi alla väntat på. Nyutkommen ur garderoben basunerar han ut till alla, det som vi redan viste, att han är bög.

Kunde vi tro något annat? Är vi förvånade? Njae…inte riktigt va ; )

”Jag är stolt att säga att jag är en lyckligt lottad homosexuell man. Jag är väldigt lycklig över att jag är den jag är”.

Så nu hälsar vi latinohunken välkommen ut i verkligheten. Grattis!

Posted on 30 mars, 2010, in Bögar, Gay, Kändisar, Musik. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Jisses först nu??!

    Trodde han kom ut redan för 10 år sen!

    Gilla

  2. Är det någonting som har varit uppenbart eller?

    Gilla

  3. Haha ja, jag menar det. WHAT TOOK YOU SO LONG? Komiskt. Aja, en snygg hunk-latin i alla fall! ;D

    Gilla

Kommentera

