Uppdatering

Så har man då tröttnat på utseendet igen och börjat leka med nya varianter. Vi får väl se hur länge denna får vara kvar. På något sätt gillar jag den, men jag önskar ändå jag vore haj på att ändra och leka lite mer på fri hand. Det är rätt tradiga bloggmallar som erbjuds….

Vad tycks?

Posted on 12 april, 2010, in Blogg, Wordpress. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Häftigt med nya utseende på din blogg!
    Jag har packat nästan allt men nu är det bara de sista sakerna kvar som jag använder sen ska dom packa ner sista kvällen innan flytten , fredag 16 april!🙂
    Det blir skönt!

    Gilla

Kommentera

