Skönhet

Skönhet kommer inte bara innifrån, även utsidan kan behöva bra verktyg. Var på hudanalys hos en dermatolog idag efter jobbet och gick igenom lite vad som behövdes för just mitt ansikte. En liten plan upprättades och hon bjöd på en liten minibehandling och hon tipsade om lite produkter. 2 av dem köpte jag med mig hem, trodde jag skulle bli ruinerad, men icke sa nicke. Med lite AHA-syra ska det hela bli bra. Nu ska det bli ordning på torpet!

http://www.nimue.se/
http://www.delcarmen.se/

Posted on 16 april, 2010, in Skönhet. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Oh. spännande! Har själv funderat på att testa något sådant men är nöjd med de produkter jag har och tror inte någon produkt kan förbättra min hud mycket bättre..🙂

    Gilla

Kommentera

