Vad ska man skriva om?

Idétorkan slog till. Herregud, varför blir det så tomt ibland. Jag har lust att skriva något, verkligen, men vet inte vad. Mannen är ute med hunden och går en sväng, så då tänkte jag passa på och skriva något under tiden. Har länge funderat på om man ska ha ”frågestund” som det så populärt kallas för, men tänk om jag inte får några frågor? Njae, det vågar jag inte riskrera…

Jaja, så är det, nu ska vi snart sätta oss ner och kollla igenom hur vi ska lägga upp helgen. Det handlar om allt från promenader, rensa lägenheten, kolla på kök, skrivas arbeten, tvättas och donas och mitt i allt detta ska vi hitta tid till att mysa med varandra. Spännande.

Hur ser era helgplaner ut?

Posted on 17 april, 2010, in Blogga, Lägenhet, Mys, Promenad, Städa, Tvätt. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Följde du inte med ut på vovvepromenaden? =)
    Helgplanerna blir ganska lugna och sköna – om vädret tillåter! =P

    Sv: Ja, Scrubs är helt klart ett helskönt program =)

    Gilla

  2. Fuck it – här får du frågor!😉

    Vad ser du helst på TV?
    Finns det någon kändis du skulle vilja ge en knytnäve i fejan?
    Tycker du att Facebook borde försvenska sitt namn?
    Rödvin eller öl?
    Öl eller rödvin?
    Rödvin eller O’boy?

    Så, nu har du lite att jobba på😉

    Gilla

    • – Vad ser du helst på TV?
      – Engelska deckare, Hemmafruarna, DVD:er. Sen om humöret tillåter ”ballar av stål” och Wipeout.

      – Finns det någon kändis du skulle vilja ge en knytnäve i fejan?
      – Det finns ingen som är värd att få smaka på min knytnäve! Den är för fin för det.

      – Tycker du att Facebook borde försvenska sitt namn?
      – Motfråga: Vad skulle det vara för namn? Ansiktsbok?

      – Rödvin eller öl?
      – Rödtjut, man blir tjock av öl…

      – Öl eller rödvin?
      – Öl går fetbort, men hellre öl än hembrännt.

      – Rödvin eller O’boy?
      – Rödvin till frukost, lite mera mmmm..i livet. Varför kom jag och tänka på Edina och Patsy i ”Absolutely Fabulous”

      Känns fantastiskt att äntlgien ha haft min första ”frågestund”…lightvariant och spontant från Pelle. tack för att du invigde mig : )

      Gilla

Kommentera

