Windows 7

Tack vare att jag uppdaterat från Windows Vista till Windows 7 så fungerar inte skrivare som den ska. Den dubbelsidiga utskriften går inte att göra automatisk, dvs. att skrivaren själv vänder pappret och skriver ut på baksidan. Nejdå, nu måste jag manuellt göra detta. Blir så trött när den fantastiska tekniken som utvecklas hela tiden inte fungerar som den ska. Dessutom att den på ngåot jäkla vänster går tillbaka till stenåldern som i detta fall. Jag köpte skrivaren just för den snabba och helt automatiska dubbelside-utskrift funktionen. Tack för det Windows 7.

Provar att installera om skrivaren i detta nu så får vi se vad som händer…. Morr

Posted on 21 april, 2010, in Teknik. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Ohh jaa. De utvecklar nog inte för att det behövs utan för att tjäna pengar:-P

    Ja, jag skulle med vilja sett han live. Men en sak att varna för. Många snoppar på chatruoletten. Tänkte bara varan som sagt:-P

    Gilla

  2. Vi formaterade datorn i helgen. Har nog aldrig varit så sur som just den dagen. Varför måste allt tekniskt vara så förbannat krångligt??

    Gilla

  3. Fungerade det bättre när du installerat om skrivaren?

    Gilla

  4. Attans för teknisk krångel…

    men kom ihåg att de inte va längesen vi skrev uppsatser på skrivmaskin!!!

    Gilla

  5. Ha, ha… LYCKA TILL säger jag bara. jag vet hur jobbig tekniken i dagens samhälle kan vara😉

    Gilla

Kommentera

