Hjo då…

Älskade hemstaden Hjo är på tapeten. Tele 2 har tydligen trästaden vid vattnet som smultronställe. Jag kan inte annat göra än att hålla med om att hembygden är ett smultronställe, sommartid! Vintertid är det ruskigt dött på gator och torg, inte alla dagar, men de flesta

Posted on 28 maj, 2010, in Hjo. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Lite så är det ju i Stockholm också.🙂

    Gilla

  2. Sv: Nej vi får ju inte det, å andra sidan så tittar jag inte på det heller.
    Kollade bara i går bara för Anna sjöng och jag verkligen gillar henes röst och låten är galet bra.

    Haft en bra dag?

    Gilla

  3. Falkenberg är också dötrist på vintern… men på sommaren är det en skithärlig stad. Lagom stor🙂

    Ha en härlig dag!

    Gilla

  4. Hjo, visst ligger det i Närke?

    Gilla

  5. Kul med (små)städer som lever upp i blom till sommaren!!!!

    Gilla

  6. London var underbart😀

    Gilla

  7. Ahh ja tack, de ska jag ha.
    Nej det var inte jag som var på Arlanda. Men när vi nu åter igen är inne på detta ämnet.
    Åkte du tvärbanan från globen för typ en vecka sedan? =)

    Jag får väl ta och åka över till Hjo på riktigt en dag kanske:-P

    Gilla

  8. Sv: Jag lovar att försöka njuta lite av helgen också🙂

    Gilla

Kommentera

