Bättre väder

Äntligen kom det som jag suktat efter. Man ska inte klaga på solen säger alla. Men när den nästan bränner ett hål som gör att man ser till Kina, då är det too much! Härmed välkomnar jag molnen och regnet, håll er kvar över natten. Regna och rensa ur luften rejält nu så man kan börja leva igen!

Posted on 17 juli, 2010, in Regn, Sommar, Värme. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. … Vart är det fina vädret när man behöver det? Suck. Haha.

    Och då var jag nära dina föräldrar då, spooky. Kanske jag ser dem någon gång när jag jobbar. ^^

    Gilla

  2. VÅGA INTE KLAGA PÅ VÄRMEN!!!!!!!!11111
    😉

    Gilla

Kommentera

