Bror och töserna

Här har vi brorsan (Mikael) min med sina töser. Men mig veterligen så saknas frugan (Annelie) hans på bild… Ta och kika in på deras hemsida om du är en gillar taxar och intresserad av att kolla in deras kennel och vill veta mer.

www.sjostadenskennel.se

Taxarna: Nova, Aqua och Klara
Golden Retrievern: Ebba

Posted on 13 augusti, 2010, in Jakt, Promenad, Sjöstadens kennel, Tax. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. SV: haha, ungarna kommer inte skälla på mig, dom älskar mig och min sambo , eller kanske mer våra chihuahuas..:P

    Gilla

  2. Morsan hade tax i många år, men idag vill de inte ha någon hund. Dem fäster sig för mycket:/

    Sv: Idag bjuder naturen på drömväder! Solen skiner, men det är inte för varmt eller för kallt!

    Ha en härlig lördag!

    Gilla

  3. Sv: Tack! Detta kommer att bli skitbra!🙂

    Gilla

  4. Sv: Det är sant, ingen film jag rekomenderar faktiskt. Jag förstår inte hur en människa kan komma på ett sådant sjukt manus.

    Gilla

Kommentera

