Mille says

Mille says something very important to you:

Posted on 17 augusti, 2010, in Dachshund, Dvärgtax, Film, Hund, Mille, Video. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Underbart. Känner igen ”budskapet”.🙂

    Gilla

  2. Han har SÅ rätt😉

    Gilla

  3. Instämmer med ALLT!!!!!

    Gilla

  4. Sv: Nej jag var inte på plats, såg det på tv.
    Jo anders kommer lämna programet verkar det som, Måns kommer nog ta över nästa år.

    Gilla

  5. Haha, helskönt😛

    Sv: Debbie är en perfekt vakthund – men på bilden så grimarserar hon för det har kommit ett grässtrå mellan tänderna😛

    Gilla

  6. Sv: Ja så är det nog för alla.

    Tack så jätte mycket!
    Känns som om jag inet gjort annat än att legat i sängen i dag och bara varit..

    Gilla

  7. Ni ska veta att jag håller med Mille till 100% och om någon skulle gå emot han så står jag bakom och stöttar!

    Och ja, Tivoli är en underbar park. Finns så mkt att göra där. Hade turen att få se en balett på slutet med:)

    Gilla

  8. (Undra varför inte jag har bild när jag kommenterar. Säker för porriga bilder:P )

    Ja, mille och jag är ju kompisar. Vi brukar träffas i smyg och leka, kasta pinnen. Fast, det är inte så kul då Mille ska hämta pinnen hela tiden.Jag får aldrig nästan…

    Ja, jag funderar på det. Måste ju hitta mig ett nytt jobb. Har inte släppt bomben än men ska flytta. Har sagt upp mig så måste hitta ett nytt jobb. Och Poledancing kanske ger bra pengar:D

    Gilla

Kommentera

