Hemma

Efter en liten tripp med jobbet på konferens i Antwerpen så är man åter på hemmaplan. Känns rätt skönt faktiskt att få landa och ha en helg hemma. Passar på o tacka alla kollegor för dessa dagar som varit fulla av skratt och galenskaper. Härligt gäng vi är!

Posted on 25 september, 2010, in Jobb. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hej!

    Nu är jag lite seg igen, på bloggandet. Skärpning ska det bli.🙂

    Och jo, snart kommer jag att vara på topp när det gäller träningen.
    Jag har gjort några halvdana träningsförsök men siktar på att komma igång på allvar till veckan.
    Jag ser fram emot den enorma träningsvärk som det lär medföra.😀

    Jag önskar dig en fin helg med dina grabbar!

    Kram,

    Jonnis.

    Gilla

Kommentera

