Dagens 10-poängare!

Dagens 10-poängare (inte jag denna gång)…är helt klart underskattad. Något jag skulle kunna njuta av i massor, men även jag har mina begränsningar (tro det eller ej), så det får räcka med två.  Men fler kan det bli framåt eftermiddagen, dagen är ju bara barnet än så länge. Kom på att såhär i efterhand när dom redan landat i magen, och det är försent att fota om, att jag skulle ju självklart gjort något roligt motiv på dom!Skånepepparkakor med ädelost.

Skånepparkakor med ädelost på. Det e riktigt gôtt dé!

Posted on 7 december, 2010, in Fika, Njuta. Bookmark the permalink. 11 kommentarer.

  1. Ädelost är ju inget vidare?😛

    Dra iväg på dykarsemester då?

    Gilla

  2. haha ja boris e en smart man 🙂

    Gilla

  3. Nej det är inte gott😛

    Jasså? Sommaren som var så varm? :*

    Gilla

  4. Haha men så får man inte se det🙂
    du tjänade ju pengar på det..?
    Haha.

    Så du har Qruiser?

    Gilla

  5. Åhhh ABO. Nu vet jag vad jag ska köpa. har inte ätit skånisar på år! Älskar dem!!!! =)

    Gilla

  6. Hehe nee pengar är verkligen allt, men det finns, så det är man beroende av? ;O

    Haha qruiser är dödsdömt!😛

    Gilla

  7. Sv: Kanske borde ta och smaka detta med pepparkakor och ädelost!

    Krya på dig!

    Gilla

  8. Skånekakor är gott – men ädelosten kan jag klara mig utan😛

    Ha en fin kväll!

    Gilla

  9. Skånepepparkakor!?!

    Det var länge sedan jag åt sådana… Alldeles för länge sedan känner jag plötsligt…

    Gilla

  10. Sv. Receptet på kolan ^^

    Tillagning
    90-100 g smör
    1,5 dl strösocker
    1,5 dl sirap
    4msk kakao (kan uteslutas om man vill ha vanlig kola smak)

    smält smöret och rör ner resten av ingredienserna.
    när det börjar puttra , ta tiden 7 minuter.
    häll upp på bakplåtspapper, låt svalna
    klart!

    Lycka till :>

    Gilla

  11. Svar: Ja, helt sjukt e de! Grundarna bakom ide´n kan aldrig ha blivit bedragna själva?

    Det där såg riktigt gott ut, blev ju hungrig nu ju;)

    Gilla

Kommentera

