Förlåt att jag är totalt ointressant…

Ska försöka bättra mig… Den tidigare nämnda och uteblivna flodvåg av respons på ”Att göra listan”  fick mig att inse att min sida inte är någon läsmagnet. Inlägget där jag bad läsare att läma förslag till listan bekräftade bara kommande tankar.  Herregud, jag måste ha en riktigt vardaglig sida, där inget sticker ut, inget som lockar. Dagens tanke får bli; Vad kan jag bättra på? Har du några förslag att delge?  Hmm…jag vet ju att jag är väldigt ojämn i mitt skrivande, det kan gå flera dagar mellan inläggen, periodvis. Eftersom jag fortfarande är hemma och sjuk har jag all tid i världen just nu att rannsaka mitt skrivande…det kanske rentav är läge att lägga ner allt?

Alla har ju sina ”up´s and down´s” och skulle jag till att skriva inlägg i downperioden när idétorkan slagit till, då blir det ju fjortisinlägg. Herregud, jag är 32 och det skulle inte se klokt ut, man kan inte skriva om vad som helst i den åldern. Vad undviker du att skriva om? Finns det ämnen som är tabu eller är det bara till att skriva allt som man tycker och tänker?

Bilder har jag hört är ett måste i nästan varje inlägg. Så därför bjuder jag på två bilder i ett litet biuldspel nedan. De är tagna för någon minut sedan från vår balkong. Ganska trevlig utsikt som vi kommer gå miste om när vi flyttar i mars.

Posted on 7 december, 2010, in Blogga. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. Vet du-mitt ägginlägg är just ett sånt där ”inte- sticka-ut-vardagligt-tramsinlägg (ja, de flesta av mina inlägg ÄR tramsiga), ibland, eller rätt ofta rättare sagt, är det svårt att få respons om man försöker sig på mer ”djupsinniga” tankar… Bloggandet är en värld för sig, men rätt intressant och underhållande.

    Sv. Jo, angående Budapestäggen-de var inte bara gröna, när det blev 15-minuters ägg över från den ena dagens frukost så hittade vi dem nerhackade i nästa dags…det som skulle föreställa scrambled eggs!

    Det var grejer det!🙂

    Gilla

  2. Mer blider, större bilder och mer naket!!! Hehe nej, men du brukade ju lägga upp massa bilder på mille.

    Fast du har ju mkt bilder men ändå, de är kanske lite för mörka bilder för din sida? Efter som du har så mörk sida menar jag. Alltså, mörk bloggsida, inte personlighet^^)

    Ja, men bra att du sa, då vill jag inte lämna till Myrorna… =) tack

    Gilla

  3. Men den är lite kul men ändå störd.
    Ungdomrna måste visa att de ”blir bättre” så får de andra föräldrarna bestämma vem som ska stanna eller inte. och alla föräldrar försvara ju sina barn. Men vissa mer än andra.

    Allt det där är ju inte heller barnens fel. Det är ju alla deras curling föräldrar som skapat dem så som de är…😛

    Tycker att du ska se ett avsnitt:)

    Gilla

  4. Kom på en till sak, det som jag tror jag älskar med din blogg.
    Du är lite smått ”hemlig” Man vet inte helt hur du ser ut, Många bilder på DIG är mörka och ”mystiska”. Man ser inte hela dig eller så. Och det skapar en viss mystik. Det tycker jag, är rätt tufft.

    Vem är han? Är han tränad? Stark? Snygg och så vidare. Kanske att man då läser dina texter mer och följer din blogg mer för att försöka luska ut ”vem du är” ?? =)

    Gilla

  5. Butrus Butrus Gaali

    Bilder på Glenn från village people
    Fler roliga länkar.
    Uppdatera oftare gärna dagligen.
    Mer tips på bra produkter typ Marabou Polka.
    Mer detaljarade berättelser.
    Fler roliga bilder.
    Mer skämmt.
    Fler debater där man kan debattera saker.

    Gilla

  6. Jag gillar din blogg som den är. Dessutom vet du jhu iaf om folk läser den. JAg får aldrig ng respons på min alls😦 Iof tror jag man måste adda sig ett google konto om man vill svara, men det är väl få som gör det. Ta lite kort kanske på saker i din vardag kanske?

    Gilla

  7. Hej Abolin!

    Jag och många med mig vill ha mer bilder på Katter! (t ex katten i Sala) och färre bilder på hundar!

    Gilla

Kommentera

