Dags att roa sig.

 

ilomilo, så heter det svenskutvecklade pusselspelet som är släppt till XBOX 360 via nedladdningstjänsten XBOX Live. Råkade av misstag trilla in Aftonbladets Spelsida där jag såg något färglatt, varmt och mysigt. Kunde inte låta bli att titta på videosnutten som låg ute på nätet och föll pladask…klart jag måste ha det. Sockersött så att hälften vore nog, precis vad jag behöver roa mig med en dag som denna : )

Posted on 8 december, 2010, in ilomilo, TV-spel, XBOX 360. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Låter som skoj tidsfördriv!!!

    Gilla

  2. Play Station ska det vara!

    Nej jag har inte klurat ut den:/
    Kan du hjälpa mig?:)
    Haha.

    Vad tycker du om min topp 24 över årets bästa låtar?🙂

    Gilla

Kommentera

