Video signerad gaga

Jag vet, den är ingen nyhet. Skit samma! Vrid på volymen, spela upp i ”helskärm” och njut av den skönaste musikvideon som någonsin gjorts… Det finns bara en…Lady Gaga…och hon är värd all uppmärksamhet.

Posted on 8 december, 2010, in Lady Gaga, Youtube. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. ja de e helt sjukt va hemskt de e att va sjuk, tycker så synd om mig så haha krya på dig oxså🙂

    Gilla

  2. Man kan fråga sig under vilken sten jag tillbringat mina senaste år men detta var första gången jag sett Lady Gaga på nära håll! Jag ser aldrig på musikvideos numera…!

    Sv. Och klart vi ska ha extra semesterdagar i tillägg till den retroaktiva lönen-varje månad!😉

    Gilla

  3. Sv: Ja den låten är helt underbar! Hörde den för många år sen, började nynna på den i går.. och var bara tvungen att söka upp den! Många minnen i den låten!

    Hur är det med dig, känner du dig bättre?

    Gilla

  4. Hahaha, ”I told you she didn’t have a dick”. Jonas Åkerlund i högform.

    Sant, farsan sa likadant. Snö i däcken är tydligen ingen struntsak, det kan sabba en hel del ;P

    Gilla

  5. Jonas Åkerlund är ett geni.😀

    Och ja, journalgrodor är bäst. Haha.

    Gilla

  1. Pingback: 2010 in review « ABOLIN

Kommentera

