Jobblunch

Gårddagens smörgåstårta som jobbet bjöd på passar utmärkt som lunch nu när vi inne på beredskapen och ska jobba. Mums!

Posted on 11 december, 2010, in Jobb, Lunch. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. Vad jobbar du med?🙂

    Nej jag har inte så stor koll på hur många det är, jag brurkar ge mamma en varje år i julklapp🙂
    Jag gillar nog mest en snöglob, som jag visat upp i bloggen, när jag skakar den😉

    Gilla

  2. Hittar du videon?
    Inte videon där jag pysslar.. utan jag skakar typ bara en snöglob😛
    Haha.
    Ta den med en nypa salt.. :*

    Ja visst är hon vacker, en riktig natural beauty! =)

    Gilla

  3. Gud vad gott:)
    Vart jobbar du?? =)

    Gilla

  4. Vad snällt sagt🙂
    Tycker du verkligen det?

    Vad gör du ikväll?🙂

    Gilla

  5. Fick du min kommentar?🙂

    Gilla

  6. Hehe ut och äta?
    Mat lagas bäst hemma! =)

    Jag ska ta mig ett bad och sen se på underbara Så Mycket Bättre.
    Bästa programmet på mycket mycket länge. =)

    Gilla

  7. Åh, det vattnas… Jag försöker att dra ner på kalorierna, men en liten bit av den där tårtan hade inte suttit fel, istället för gröten det bjuds på till middag…

    Nu har jag fått tummen ur och uppdaterat bloggen.🙂 Om än med ett rätt kort inlägg.

    Gilla

Kommentera

