Den eviga väntan :(

Ska snart gå och lägga mig. Är ledig från jobbet imorgon, bra det, så jag kan åka och hämta Mille på en gång om han får åka hem. Det är så tomt…saknar han så. Tilll råga är Mattias också borta nu, men kommer hem imorgon. Så det rör sig bara om ett dygn. Men det är ändå konstigt….knäpptyst…ingen mer än jag hemma. Skum känsla.

Men i och för sig känns mycket skumt just nu. Hjärnan går på högvarv…fast jag tor att den inte gör det. Men det märks att ovissheten kring Milles välbefinnande tar på krafterna i stora mängder. Jag hoppas dom får rätsida på våran älskade lilla kille så vi får han tillbaka igen…vill ha honom här…nu. Känns skit att inte få ha han hemma… : (

Posted on 16 december, 2010, in Dachshund, Djursjukhuset Albano, Dvärgtax, Mille, Rygg, Sjuk. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Ahh det kan jag tänka mig att han är:D

    Det går inte att komma år blogg.se den startsidan är helt fu*kt up. ;-P

    Gilla

  2. Paolo Roberto är ju den mest kompententa programledaren för Robinson?
    Han är hård, mjuk och rättvis!

    Jaha.. men det är mycket jobb med en ”stuga”😉

    Gilla

  3. Jag håller tummarna för att de hittar vad som är fel och att det går att åtgärda så att mille blir frisk snart.

    Gilla

Kommentera

