TGIF!

Då var det åter fredag. Klockan är  nu nästan 09:45…piip. Hemma från jobbet idag, skulle jobbat 07:30-11:30, men fick ta ut komp. Känns skönt. Huvuvdet har inte varit med alls den här veckan. Tankarna har som ni förstått varit helt på annat håll. Så det blev lite sovmorgon istället och passade på att stiga upp utan klockans hjälp. 7:30 ringde det till i hjärnan och ögonen öppnades.

Väntar med spänning/nervositet på samtalet från Albano så jag får besked om jag ska hämta Mille idag eller om han blir kvar lite längre… Igår ringde dom vid 10:30, så de borde plinga i luren inom en timme.
Tidsfördriv? Surfa runt på massa skräpsidor som jag egentligen inte har ett smack intresse av. Surfa in till bloggar jag tycker är trevlig att läsa. Slänga sopor.

Efter att ovan nämda samtal är avklarat så ska jag faktiskt pallra mig iväg till gymmet och köra minst en timme i crosstrainnern. Helgen kommer bli väldigt lugn och det ska planeras för framtiden…eventuellt måste vi ställa in kommande resor med Mille (för hans hälsas skull, hur som haver är det sträng vila som gäller) till släkter osv.

Vad har Du för planer denna fredag?

Posted on 17 december, 2010, in Djursjukhuset Albano, Dvärgtax, Mille, Rygg, Sjuk, Träning. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Skönt med lugn helg.
    Ska på julfest direkt efter jobbet, så blir syp, koskenkorva & en massa skålande.

    Gilla

  2. Jag ska plugga en del, plocka i ordning i lägenheten och såklart vara hundvakt:D

    Gilla

Kommentera

