Det egna lilla boet

Han fann sig till rätta snabbt i sin lilla ”hage”.

Nu är klockan spöktimmen slagen. Ska ta upp boken och läsa lite innan jag släcker. God natt på er alla!

Posted on 19 december, 2010, in Dvärgtax, Mille, Sova. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. svar; Jag försökte! men jag kom mig aldrig iväg, här var det sådan snöstorm att jag pallade inte traska mig igenom snön…

    Förövrigt, Mille såg ju lite butter ut på bilden nedanför, men det är förståeligt!😛

    Hoppas han iallafall får en skön natt i natt!

    Gilla

  2. japps ska bli underbart🙂

    Gilla

  3. Men lilla doggen du… hoppas ryggen förblir bra nu då!

    Gilla

  4. Det där ser ju jättefint ut. Han försöker sig inte på något hopp? Eller kanske har han vett att låta bli?

    Gilla

Kommentera

