På tillväxt.

Posted on 19 december, 2010, in Klimatfrågan. Bookmark the permalink. 12 kommentarer.

  1. hahaha, fan vad kung!😀

    Gilla

  2. Haha! Kul bild😀

    Startvikten låg på 111kg till mina 178cm :$
    Vet inte om du såg före-efterbilderna på resultatet hittills🙂 :
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15809686

    Snart drar jag igång med nästa viktresa. Spännande😀

    Haft en bra helg?=)

    Gilla

  3. Sv: Tack, jobbet i går gick bra!

    Aha .. Ja jag önskar jag kunde hitta mig ett jobb där jag kunde visa mina kunskaper mera..

    Haft en bra helg?

    Gilla

  4. Haha, skön bild😛

    Sv: Så lite så🙂 Hoppas att ni hittar en bra lösning!

    Gilla

  5. Att det finns höstsådd tror jag mig ha hört, men vintersådd?

    Gilla

  6. Hmm, jag har en känsla av att de får så om det till våren…😛

    Gilla

  7. HAHA det växer bra;)

    Sent svar men bättre än aldrig;)
    Luciatåget kostade kanske 200:-
    och det jag menade med inlägget svåra tider var att blogg.se hade strul så man kunde inte logga in…😛 ehehe

    Nu är det snart JUL!!!=)

    Gilla

  8. Tråkigt? de e förskräckligt att den e där! haha får ta o betala om man vill ha bort den😦

    Gilla

  9. hhaha, nysått! det går säkert bra.

    Gilla

  10. haha X) ja, dem där fröna kommer ju leva ett glatt liv nu i vinter, -20 och ett tjockt snötäcke trivs dem väl i? X)

    Gilla

Kommentera

