Fullmånemys

Se upp för varulvar och annat ont nu när det är fullmåne. En vacker sådan dessutom. Sov gott…hehe…

Posted on 20 december, 2010, in Fullmåne. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. Kan du inte beskydda mej?

    Gilla

  2. Älskar fullmåne🙂 det är fint!

    Gilla

  3. Får jag följa med då? =)

    Gilla

  4. Månen har varit ovanligt läcker idag🙂

    Sv: Ja, jag klarade mig utan att cykla omkull!

    Ha en fin kväll!

    Gilla

  5. Vackert, absolut. Men jag sover som en potta skit när det är fullmåne…
    Hoppas vovven mår bättre!

    Gilla

  6. SV: Ja dom gamla blev otrolig glad att se mig! Tur att man är älskad av alla de äldre🙂

    Allt bra annars.. Någon speciellt inplanerat under julen?

    Gilla

  7. Jag gillar månen, speciellt nu med all snö. Vi har ingen gatubelysning där vi bor, så måne och snö gör stor skillnad när man ska ta sig fram i mörkret.

    Gilla

Kommentera

