Semester.

Nu är det ledighet fram till 10/1 som gäller. Ledigt med
man och hund. Vi har och tacka
min kollega Robert för att han tog denna fina bild när jag bara
utstrålar massor intelligens *skratt*

Posted on 22 december, 2010, in Jul, Semester. Bookmark the permalink. 17 kommentarer.

  1. Gott med så lång ledighet!!

    En annan jobbar i mellandagarna också – frivilligt visserligen😛

    Ha det gott i afton!

    Gilla

  2. Åh vad härligt! Här jobbas det julafton, mellandagar och hela nyårshelgen så du får njuta lite åt mej med!

    Gilla

  3. SVAR: Ja, jag har ridit mer eller minder regelbundet sen jag var ca 5 år.

    Gilla

  4. Kalla mig INTE dum nu! Men är det du eller Mattias????😛 heheh (oopppps)😛

    Gilla

  5. haha nej låt bli min tomteman haha, nje ja har inte betalt, den bara försvann, fick kanske för många klagomål pga av den haha

    Gilla

  6. Samma här! Med ett par semesterdagar är jag ledig till den 10:e-härligt, härligt!

    Jag tycker det är en trevlig bild, glad och öppen! Är du på Inspiration eller Cervera?

    OM du gör lakritskolan-se till att olja bakplåtspapret! Det kan gå mindre bra annars…

    Gilla

  7. Du ser nördig ut😉

    Hur firar du jul då?🙂

    Gilla

  8. Fan va skönt. du är ledig lita länge som min då, även om jag har lite att plugga på under juluppehållet med. Och jag håller alla tummar jag har för att lilla Mille ska bli bra nu under jul också:)

    Gilla

  9. Vilken snygg bild på dig. Du ser verkligen sprudlande ut.

    Gilla

  10. Sv: ja verkligen!

    Ny design ser jag , snyggt!

    Gilla

  11. SNYGGT!!!! Jävlar vad bra det blev Abolin! Gillar STARKT!!!

    Hoppas att ni båda (alla tre) får en superfin och bra (farmförallt mysig) jul ändå:)
    GOD JUL!

    Gilla

  12. Sv: God jul till er.

    Ja gårdagen var kaos på jobbet, men tur att man är van och kan ordna upp det.
    Har vart 2-3 personal för lite varje dag i 2 veckors tid nu.

    Planer för dagen?

    Gilla

  13. Sådär vill jag också se ut!
    Snygg design

    Gilla

  14. hahha, kommenterade fel inlägg:D

    Gilla

Kommentera

