Dagens resultat…och målet!

Dagens resultat:

Morgonens resultat av en timmes crosstrainer på fastande mage och fatburnprogrammet. Ja, jag vet vad flera tänker nu…nej jag vet att jag inte är tjock eller så. Att man duger som man är etc. Bullshit (i mina ögon…och många andras), jag vet att jag inte trivs med hur jag ser ut idag. Då gör man någonting åt det…precis : )  Jag vill tillbaka till dit jag var innan jag slutade röka. Då var man deffad, sexpack och hade en hel del snygga muskler. Det mesta av det är bortblåst och jag trivs inte med det. Så först kommer jag lägga stor tyngd vid att bli av med lite av magen och kärlekshandtagen och därefter tänka mer på styrkebiten. Givetvis kommer jag inte svälta ihjäl mig. Ett sunt tränande är det som gäller!

Målet:

Nu ska jag äta brunch med mannen.

Posted on 23 december, 2010, in Brunch, Gym, Muskler, Skönhet, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. När du ändå håller på, träna åt mig.
    och sant, känner man sig tjock eller i alla fall i ur form måste man få ”ordna till det”🙂

    hehe men vad är det du säger??? INGEN GRAN??? :-O

    Gilla

  2. Hehe har alltid ordning, men har torkat ur och diskat av hyllplanen =)
    Min absoluta favoritparfy är Mexx Black, luktar ljuvligt! Den skulle jag smälta av om en kille hade på sig.
    Du ser väl den lilla svarta på bilden i bloggen?
    Vilken är din favorit?🙂

    Gilla

  3. haha ja de klart att ja kör försiktigt🙂 haha ha en god jul du oxså🙂

    Gilla

  4. SV: haha X) ja älskar också den där ”bögarnas fel”! Så jävla grym asså! xD man skrattar så man nästan kvävs..😛

    Gilla

  5. sådär vill jag också se ut!
    nu blev det rätt:D

    Gilla

  6. Jag instämmer helt! Jag trivs ju inte heller med hur jag ser ut nu, därför jobbar även jag hårt för att förändra detta.
    Jag kan få kommentarer som ”inte behöver du träna så mycket som du gör, du är fin som du är”. Nej, det kanske jag inte BEHÖVER. Men vill jag nå mitt mål, ja, då behöver jag det.

    Vi hurtbullar får peppa varandra!😉

    Gilla

Kommentera

