Mellandagsträning

Vissa kör mellandagsrean (vilken jag undviker så gott det går), jag kör mellandagsträning. Sitter på tuben in för en timmes crosstrainer (som vanligt på fastande mage)…tänkte lyfta lite skrot i eftermiddag efter att ha ätit upp mig lite. Så två träningspass är målet med dagen.

Posted on 27 december, 2010, in Friskis och svettis, Gym, Träning. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Good luck.
    Här har träningen legat på is under hela december, men snart är januari här och vi tar nya tag!

    Gilla

  2. träna duktiga du för min del oxå så väljer jag soffan ett tag till!

    Gilla

  3. Kör åt mig med, för jag har ”jullov” på det nu:)

    Hehe jag har i alla fall lykats få tomten att tro att jag var snäll;) hehehe

    Gilla

  4. Jag skippar också mellandagsreorna men ingen träning för min del. Är för lat för det. Då kommer du bli riktigt stilig.

    Gilla

Kommentera

