Home alone…

Då har man varit hemma en stund efter att ha tränat på morgonen samt varit och köpt lite protein i Budo & Fitnesstore. Blev en timme på crosstrainern igen…så skönt. Träningsvärken från gårdagens biceps- och axelpass gör sig härligt påminnt. Så idag blir det inte många knop…bara ta det lugnt, göra lite småpyssel och vila inför morgondagens träningspass. Som vanligt, en timmes crosstrainer före frukost och på eftermiddagen blir det gymmet (antingen rygg- eller bröstpass…inte bestämt mig ännu).

Har hunnit ringa runt lite och kollat upp vad som gäller angående återbetalning av resor om ens fyrfotade vän är sjuk. Tyvärr så får vi bita i det sura äpplet ochh se pengarna kastade i sjön. Nu var det inga tusenlappar som tågresorna kostade, för mig och Mattias ner till Skövde, faktiskt en bra bit under tusenlappen…men ändå. Jaja, sånt är livet, vi sitter ju inte i sjön på något sätt…finns dom som har det mycket värre.

Dags att posta det här och kolla runt på lite andra bloggares sidor och se vad som skrivs…

Ps. apropå inläggets rubrik…

Är det någon som kommer ihåg ”Ensam hemma” -filmerna och de där otroligt roliga fällorna busungen gillrade för inbrottstjuvarna? I do : ) Ds.

Posted on 28 december, 2010, in Nostalgi, Träning, Träningsvärk, Trött. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Tråkigt att ni blir hemma, Nu tar det ett tag innan vi ses M

    Gilla

  2. Proteiner är något som jag kanske borde köpa! Tror inte jag får i mig tillräckligt med tanke på all träning!

    Gilla

  3. Tjo snygging!

    Nu har det uppdaterats, ”bara” lite över två veckor senare. Visst är jag duktig.😉
    Du läste mina tankar dessutom, jag hade ju faktiskt tagit en bild på vovven enkomt för bloggens skull.🙂

    Visst minns jag de filmerna, klart underhållande. Men tyvärr lärde jag mig aldrig att göra liknande fällor…😛

    Kram kram.

    Gilla

  4. Sv: Ja han är iväg igen !
    Har man hittat en sjöman får man ju bara acceptera att han är borta 14 dagar och hemma 14 dagar, men man vänjer sig! 5 år har vi levt så här, men lär sig, men förjävla trist de första dagarna han är borta..

    Gilla

Kommentera

