Dagens Mille

Det var ett tag sedan…men här kommer den…

Dagens Mille:

Så går det när man ligger på golvet och slappar. Då får man räkna med att bli utnyttjad som madrass.

Posted on 29 december, 2010, in Dvärgtax, Mille, SPA. Bookmark the permalink. 12 kommentarer.

  1. Åhh tack, ja man kan ju hoppas att man slipper att bli sjuk igen 🙂 tore tackar för klappen🙂

    Gilla

  2. hahahaha, helt rätt av mille!

    Gilla

  3. 1. Där vill många herrar tupplura.
    2. Jag vet hur det är att agera madrass (och då menar jag inget ”vuxet”).

    Gilla

  4. Haha!
    Han är skön den där Mille.
    Han vet hur han besegrar sina motståndare ;D

    Gilla

  5. Ahh det där känner jag igen. Ite din bak alltså, utan att få kännas sig som en madrass åt djuren:-P

    Gilla

  6. Hihi. Sådär brukar jag ha en katt liggandes, medans den andra ligger på min rygg.🙂

    Gilla

  7. Så sött!

    Så kan det se ut här hemma också, men då är det tre schäfrar i stället!😛

    Sv: Ja, dem vet hur man charmar omvärlden😛

    Gilla

  8. Kan du tänkta dig att jag har bloggat idag med!? och ett skapligt långt inlägg också:) Hur får det för er med mille då, svarar medicinen?

    Gilla

  9. hur GÅR det för mille då, ska det stå:)

    Gilla

  10. Aldrig varit en madrass, e det skönt?

    Gilla

  11. hoppas du får en bra nyårsafton🙂

    Gilla

  12. Ville bara kika in och säga gott nytt år!

    Gilla

Kommentera

