Dagsformen…

…är åt fanders. Jag som hade planerat att träna idag. Men istället får jag ta det lugnt och kurera min skallebank som slog till under natten med buller och bång. Jaja…man ska vara glad att man inte är ”sjukare” än så. Träningen kan ju vänta till imorgon.

Kan passa på att notera lite vad som ska göras idag/imorgon…beroende på vad som hinns med:

– Köpa en del saker på Apoteket.
– Inhandla flyttkartonger på Claes Ohlsson.
– Leta efter en mysig filt till Mille på Bromma Zoomarknad.
Sen var det något mer…men de kommer jag inte ihåg…hm…

Nåja, dags att gå ut och rasta Mille.

Posted on 29 december, 2010, in Dvärgtax, Mille, Shoppa, Sjuk. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Ska ni flytta eller ska ni ha kartongerna till någonting annat? Jobbigt med huvudvärk.

    Haha, jag är singel, hundfri och student (rätt mycket hål i schemat) så rent tekniskt är ju förutsättningarna guld för träning. Synd bara att jag tycker det är så jäkla tråkigt😦

    Gilla

  2. Ajdå. Men som sagt, man får vara glad när man inte är ”sjukare”.
    En träningsfri dag hit eller dit gör ju ingenting alls, även om det kan kännas drygt.
    Hoppas att du har kryat på dig nu.

    Gilla

Kommentera

