Dejt ikväll…

Med Aslan…det stora härligt lurviga lejonet i landet Narnia, dit du kommer om du kliver in i garderoben…
Biomys med mannen och paret Jimmy och Jocke. Det ska bli så trevligt så : )

Narnia – Kung Caspian och skeppet Gryningen

Posted on 5 januari, 2011, in Bio, Narnia. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. du ligger efter bror har redan sett den .Ska du gå på 3d verisonen

    Gilla

  2. En film i min smak!🙂

    Sv: Min frihet blir kort. Jag ska jobba på fredag trots allt, men å andra sidan får jag lite övertid😛

    Gilla

  3. Det är ju trots allt trettondagsafton ikväll och då får man en anledning till att äta godis ;D

    Jag lägger säkert ner 2 timmar om dagen..
    Det mesta går åt till att svara på kommentarer?
    Men folk kommenterar heeela tiden, gör dem inget annat?😛
    Jag hinner svara på en kommentar och så har jag tio nya?
    Inte så kul i längden.😀

    Gilla

  4. Sv: Ja verkligen!
    Jag säger alltid på jobb , att alla ska vara glada att dom har mig som gay på helveteshuset, a heartless bitch !🙂

    Gilla

  5. den måste ses! utan eller med pojkvän…

    Gilla

Kommentera

