Veckans utmaning!

Det är klätterväggen det! Imorgon bär det utför…eller snarare uppför. Jag och kollegan Robert ska gå på en ”prova på klättring”-kväll
för att se om det är kul.  Väcker det intresse ska vi gå en toppreps-kurs med uppklättring för grönt kort : ) Hoppas det ör kul, för det här verkar riktigt tufft.

Så, sorry Jenny och alla steppare, imorgon blir det ingen Step Up, får då ska vi på äventyr : )

 

Posted on 11 januari, 2011, in Äventyr. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. Lycka till … och ramla inte utför!

    Gilla

  2. så där kan inte jag klättra haha testade men kom ej upp lol😀 jag borde gå på gym skaffa muskler xD kom ni långt upp ?=) KrAmSiSaR❤

    Gilla

  3. Jag skulle inte våga klättra på nån sån vägg så höjdrädd jag är. men det ser kul ut.

    Gilla

  4. Får inte maken följa med?

    Vilken av tröjorna var snyggast?😀

    Gilla

  5. Sv: Tack så mycket, gillar den jag med!

    Ja verkligen!

    Gilla

  6. Hehe där ser man.
    Skönt med träning i vilket fall.

    Men vadå? Det är ju bara en jättebanan? =)

    Gilla

  7. haha så sant så, risk för en förskylning finns ju alltid i ett sånt boende haha

    Gilla

Kommentera

