Helt däckad

Det är inte så farligt som det ser ut. Mille ligger försjunken i narkos, tuben är dragen och han ska precis få sprutan som motverkar sömnmedlet. Så nu är tandstenen bortskrapad och allt som återstår är att vakna igen.

Posted on 14 januari, 2011, in Dvärgtax, Mille, Tandläkaren. Bookmark the permalink. 15 kommentarer.

  1. Stackars liten… Vår har också precis legat på operationsbordet… men inte för tandsten utan komplicerat armbågsbrott… men han är på bättringsvägen🙂
    Vad 2011 har med sig vet jag så lite, så lite om… Förhoppningsvis så kommer jag vara en aning mer motiverad att lägga upp inlägg än vad jag varit den sista tiden😉

    Gilla

  2. Åh, lilla fjuttan! Så fin tunga. Puss puss på Mille.

    Gilla

  3. Hoppas hen blir bra igen🙂 jobbigt att se sin hund ligga sådär:/

    SV: håller med! jag hatar Carlgren…

    Gilla

  4. Det låter som att er hund hade tur😉 Jo… det tar lite tid för honom att återhämta sig… men det förstår han inte själv. han hoppar omkring och springer som en tosing överallt… Sen haltar han en stund innan han glömmer bort det igen😉 Det är bara att hålla så god koll på det som möjligt så blir det nog bra. Han ska förhoppningsvis in och plocka bort skruvarna om ca 5 veckor🙂

    Gilla

  5. men åh stackars liten då🙂

    Gilla

  6. Där har du fel. =)
    Killar ska visa känslor.
    Jag gråter till det mesta ”känsliga” även när det gäller att beröra ”ömma punkter”! ;D

    Gilla

  7. Jamen visst?! Jag älskar såna där mysiga små hus.

    Gilla

  8. Men det var väl för väl att det bara var tandsten! Jag hoppade till riktigt ordentligt först.

    Gilla

  9. Sv: Japp 2 månader ska dom vara borta, snacka om fusk! Jag vill med och behöver med värme och sol i ett par veckor! Längtar som fan till våren och sommaren!

    Gilla

  10. Jag gillar inte att se vovvar så där, även om man vet att det är helt ofarligt:/

    Tycker så synd om mina de gånger man tvingas söva dem för något ingrepp – oavsett hur enkelt det än kan vara:/

    Ha en fin helg!

    Gilla

  11. haha ja de e ju klart roligare än att stå vid spisen🙂 mår lilla mille bättre idag då?

    Gilla

  12. Ah, så man måste söva hundar för tandsten alltså?

    Du, jag njöt utav bara fan. Finns inget goare än att bli duschad hos frissan. Därför som jag inte lät mig skölja håret dagar innan, antar jag😉

    Gilla

Kommentera

