Lördag

Känns rätt skönt faktiskt….

Posted on 15 januari, 2011, in Lördag. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. haha ja så gott att han e sig själv igem🙂 jo promenaden gick fint, fick lite sällskap🙂

    Gilla

  2. Ja, visst är det skönt med lördag!🙂

    Sv: Det blev blåbärsmuffin – och totalt 5 till antalet under dagen!🙂

    Gilla

  3. Nog är det härligt med lördag allt!

    Sv. Jodu, dessa Death Metal rockers kan skrämma slaget på en allt!

    Härom året skulle vår äldsta son och hans band (Death Metal/ Thrash) ha en spelning här i Nyköping och yngsta sonen och jag möttes för att äta en pizza före brorsans spelning. När vi steg in på pizzerian ser jag längst in i lokalen (som inte alls är stor) ett gäng i svarta slängkappor, svartfärgat hår och ansiktena fulla med skrot.

    -Helvete! är vad jag tänker men vi hade nu beslutat oss för att äta och personalen fanns på plats så det garanterade väl något slags trygghet, tänkte jag. Så när vi stiger fram till disken för beställning hör jag:

    -Men hej Anne!

    Från de svartklädda!

    Och längst in i den här högen sitter äldsta sonen och hans bandmedlemmar, de svartklädda var kompisar till dem!

    De kom fram och pratade med oss hela högen och…de var ju bara tonårspojkar allihopa och hur gulliga och rara som helst. Ja, att äldsta sonen är gullig och rar och preppy och världens bästa det vet jag ju, men jag fick en av de där insikterna om att inte ens jag (som inbillar mig att jag inte är den som dömer) inte ska döma hunden efter håren allt för snabbt!!!

    Gilla

Kommentera

