Kviddetwitter!

Har börjat med det många gjort i evigheter, twittrar nu lite då och då. Kolla in i vänsterspalten under ”Twitter”. Feel free to follow me! Nu blir det snabbar uppdateringar om vad som händer till er nyfikna. Självklart kommer jag inte bara twittra, jag kommer givetvis skriva av mig här på sidan också!

Posted on 18 januari, 2011, in Twitter. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jag skaffade en Twitter men använder den aldrig, är inte det som en uppdatering på FB. Där uppdaterar jag hela tiden ändå:P hehehe

    Gilla

  2. När min nya telefon kommer tänkte jag också börja twittra, så du är i alla fall före mig, hehe😉

    Gilla

  3. Sådär ja, då var det uppdaterat som på beställning.😉

    Jag kanske får kolla in det där med Twitter lite närmare.
    Jag Twittrar ju i alla fall nästan redan nu, med tanke på mina regelbundna Facebookuppdateringar.🙂

    Gilla

  4. En till kille att följa på Twitter då😉

    Gilla

Kommentera

