Ensam kille…läskigt!

Träning idag. StepUp på schemat, som jag längtat! Var lite tveksam igår om jag skulle orka, men pigg och rask vaknade jag vid 8  i morse och insåg att det finns ju inget bättre sätt att starta dagen än med lite träning. Så efter att ha rastat hunden bar det av mot Friskis & Svettis Kungsholmen

Nya brädor såg man lite här och var i lokalen. Jättenice, jag tyckte om dom. Bästa var att det var en flitig tjej som tog fram allas brädor. Det var väldigt trevligt och gulligt av henne. Så när vi blev insläppta i lokalen stod brädorna redan på plats. Mycket gulligt tänkt av henne.

Fatta va skönt det var OCH så roligt att det var Jenny som vikarierade idag. Hur kul som helst.

Maria och jag konstaterade snabbt att jag var ensam kille på passet. Det har inte skett någon gång på minst 2 år. Och då brukar jag ändå hinna med 3 pass i veckan… Well well, någon ska ju vara på plats, eller hur grabbar? Jag överlevde utan problem.

Efteråt fick det bli en tur till gymmet för att försöka bygga lite biceps/triceps (varenda muskel har förtvinat och förvandlats till kärlekshandtag m.m. f**k) och nedvarvning i rodden. På väg hem nu efter att ha fixat lite lunch på vägen.

 

En något fundersam Maria. Härligt o se dig igen!

 

Posted on 29 januari, 2011, in Friskis och svettis, Gym, Hälsa, Lunch, Lycka, Muskler, StepUp, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. 9 kommentarer.

  1. Okey🙂

    Nej det har jag aldrig vart med om.. men jag hör att vissa låtar är lika.

    Allt bra? =)

    Gilla

  2. Det är alltid skönt att börja dagen med lite träning!🙂

    Sv: Ja, jag kämpar för att få i mig rätt saker (ibland) så att träningen får någon positiv verkan!

    Trevlig helg!

    Gilla

  3. Jo det är jättebra🙂

    Skönt att du mår fint🙂

    Jag tar bara helgen som den kommer, dudå?

    Gilla

  4. Sv: Ja Chanel den lilla pitbullen har hyss för sig..

    Angående smink på killar! Less is more, men en bra grund för att göra sig lite snyggare tycker jag är helt okej! 🙂

    Planer för dagen?

    Gilla

  5. Hehe, kärlekshandtag, går det så fort?😉

    Gilla

  6. Det hade ju varit bättre om det funnits nån snygg kille med också. Men då blir det svårare att koncentrera sig.

    Gilla

  7. Ja, hur är det; the early bird catches the worm!

    Den som tränar tidigt har sitt gjort!!!🙂

    Gilla

  8. Jag önskar att jag orkade träna på morgonen:)

    Ja eller hur, precis som jag tänkte. Skönt med ett seriöst ”quiz”

    Haha jag önskar att det vore heta strippor, men tror att jag och min kille skulle vara de ända som uppskattat dem då:-P hehe

    Gilla

Kommentera

