Snabbis

Har inte orken för att skriva utförligt ikväll. Bilder orkar jag inte heller bry mig om ; )
Kör en snabbis.

Måndagen var riktigt bra.

Skönt flyt på jobbet.

Efter jobbet träning, Kettebells och Cable Cross i ca 40 minuter, som uppvärmning före en timmes galet rolig StepUp.
Så nu är jag helt död i kroppen.

Imorgon blir det mera träning, då i form av klättring. Då går första kvällen av klättringskursen som ska ge mig och Robert ”Grön kort” så vi kan säkra varandra under klättringar. Ska bli riktigt roligt.

Tidig sänggång så man är pigg och allert imorgon.

Puss på er!

Posted on 31 januari, 2011, in Friskis och svettis, Jobb, Klättervägg, StepUp, Trött. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Men fan vad du är hurtig då!

    /får dåligt samvete.

    Gilla

  2. Duktig ponke🙂

    Själv skulle jag börja springa denna veckan, i måndags, men jag har tragit på mig världens förkylning och vågar därför inte träna.
    Har haft hjärtmuskelinflammation en gång tidigare och har aldrig vart med om en sådan smärta.

    Gilla

Kommentera

