Planer?

Har bara en fråga till er alla : *)

Vad har ni för sig en kväll som denna?

Här blir det lugna gatan. Har beredskap imorgon och man vet ju aldrig om det blir till att åka in och jobba.

Posted on 4 februari, 2011, in Oplacerat. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. Jag gör så lite som möjligt ikväll. Har stoppat trollen i säng och nu blir det film.

    Gilla

  2. Hej bror
    Det har varit lungt här. Annelie har jobbat kväll.
    Och jag har jobbat med hemsidan .www sjostadenskennel.se
    gratis reklam ha ha .
    Hälsa familjen

    Gilla

  3. Sv: Den ”träningen” var inte bra för förkylningen och halsen tog stryk av sjungandet, men vad hade jag att vänta.. haha!

    Planer för dagen?

    Gilla

  4. Sv: Inte mycket prat här inte !🙂

    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Själv är jag inget stort fan av melodifestivalen!

    Gilla

  5. Jag satt på ett plan till Helsingfors. Inte illa alls!

    Gilla

Kommentera

