Dagens avslöjande!

Aha! Jag viste att det var något lurt med det hela : )

 

Posted on 7 februari, 2011, in Wulffmorgenthaler. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Att 1/3 del av Sveriges befolkning ser på Melodifestivalen kallar jag inte att den är på väg att dö ut?
    Det vore skillnad om den tappade 1 miljon i tittarsiffror, men nu ökade den ju till och med.
    Jag röstade inte i lördags.
    Jag ska rösta på lördag dock.=)

    Gilla

  2. Haha, ja Tintin har det alltid gått rykten om😛

    Ha en fin dag!

    Gilla

  3. de kan nog ta ett tag innan ja fattar hur de funkar🙂

    Gilla

  4. hehe det visste jag hela tiden!;))

    Gilla

  5. Aaaah, det förklarar hans sjömanskostym…

    Gilla

Kommentera

