Kvinnfolk – ta för er!

Idag är det internationella kvinnodagen och semlornas dag. Grattis till er bägge! Ta för er av semlorna nu😉

Posted on 8 mars, 2011, in Oplacerat. Bookmark the permalink. 7 kommentarer.

  1. jo jag slafsar & njuter!!

    Gilla

  2. Semlor är underbart =)
    Hon fick ett halsband, ett te och några lotter.
    Är väl godkänt?😉

    Gilla

  3. Tack, tack, men inget kvinnodagsfirande har jag ägnat mig åt idag och semlor kunde jag bara få tag på vår ICA (som fö suger) här i byn, så det hoppade jag.

    Sv. Om man säger så här; på knappt ett år har jag gått ner 16-17 kg, jag är inte i mål än, men tids nog.

    Jag tänkte där jag sprangjoggade idag att för ett år sedan hade jag fullt sjå med att GÅ denna runda; jag hade kramp i hålfoten, i tårna, benhinnorna värkte, you name it. Jag gav mig inte. Jag har ändrat på en hel del vanor och lagt till nya, hälsosammare. Visst har jag en del ”stress and angermanagement issues” att lära mig att hantera på annat vis än genom att trycka i mig snabba kolhydrater (som förra veckan, situation på jobbet som påverkar men som jag inte har mandat att åtgärda), men jag är på väg även där.

    Så, jodå! Både viktnedgång och kondisförbättring och med förmåga att säga nej när det behövs!🙂

    Gilla

  4. haha ja torkan försvann ganska snabbt som tur va haha, ja den hatten är ju sååååå vacker haha

    Gilla

  5. charliebernadotte

    dessutom pannkaksdagen

    Gilla

  6. Sv: Ja verkligen! Han blir hemma 14 dagar som alltid!🙂

    Gilla

  7. Ja, semlor åt man i mängder igår!🙂

    Fick du några själv?

    Sv: Ja, västarna är en riktigt billig livförsäkring!

    Gilla

Kommentera

