Fredagsnöje på Kata Beach

På Kata Beach strand ligger en underbar reggae/SKA-bar. Varje fredagskväll när mörkret lagt sig över stranden kommmer dom fram, de fantastiska eldshow-artisterma. Nu har även kidsen börjat lära sig svinga brinnande klot och snurra brinnade ”pinnar” och roa oss turister. Dom är grymt duktiga och givetvis får dom en slant för att dom är så grymma.

Önskar att mina föräldrar kunde låtit mig få göra något sådant här häftigt när jag var lite också. Skulle vart så läckert…haha…drömma går ju. Hur som haver. Jag har fångat en del av deras nummer med mobilkameran (blir ju tyvärr inte bästa kvaliten) när vi satt där. En annan skulle ju ta eld på en gång om man försökte sig på något liknande.

Mmm..här kommer det ett par filmer, se och njut. Jag kan ju meddela att jag längtar tillbaka…massor! Detta gör inte saken bättre.

 

 

Posted on 11 mars, 2011, in Kata Beach, Phuket, Thailand. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jo men den var så billig, så slog till😉
    Haha.

    Klart jag är taggad.
    Jag kollar bloggar, klipp och olika hemsidor här för fullt.🙂

    Ska du kolla finalen?

    Gilla

  2. Jag leker också gärna med elden, men dock lämnar jag jonglerandet utanför!😛

    Gilla

  3. Sv: Nej inte bra, nu ligger jag sjuk😦
    Åkte på jobbet eftersom jag skulle ha jobbat även i helgen , men jag mår verkligen inte bra.

    Tillbaka till magmedicinen och vila så får jag se hur det går.. Har sagt att jag blir hemma över helgen och även måndag för att försöka sova ut, för stressigt på jobbet just nu för att jag ska kunna jobba med denna smärtan i magen!

    Gilla

  4. Kata Beach? Där bodde jag!😀 skitfint ställe🙂 Andamann Canacia tror ja det hette, Kata Noi tror ja iofs det låg på… Visste inte att du var i Thailand! va häftigt😛 är det därför du har värsta dykar-temat på bloggen?

    Gilla

Kommentera

