Vart är vi på väg?

Jag vet att flera har bloggat om det, inklusive undertecknad. Men nu är den igång igen, reklamen som uppmuntrar att du ska vara otrogen mot din partner och ha en affär vid sidan om. Överallt på busskurer i stan basuneras det ut…

Jag får en släng av vinterkräksjuka nät jag ser den och tänker på alla som blir utsatta för den här skiten. Iofs synliggör den här sajten något son redan sker var och varannan dag på andra sidor som väl kan fungera på samma sätt…vilket inte heller är något jag tycker ok.

Är detta okej? Vad tycker du?

Posted on 14 mars, 2011, in Reklam. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Va’!?!?!

    Menar du att de är på allvar!?!

    Vilket skit i så fall, hur kan de! F-n…

    Gilla

  2. Alltså jag tycker inte att den där reklamen är okej. Man har ju inte reklam för; Är du ledsen? Mobba andra och få en bättre tillvaro! Kanske inte riktigt samma grej, men lite. Båda blir ju ledsna. Jag vet inte, men det känns inte riktigt som om de har tänkt igenom den här reklamen riktigt.

    Gilla

  3. Jag tycker inte det är okej!

    Gilla

  4. Jag tyckte det var väldigt illa när jag såg att den där sidan finns på nätet.
    Och när det dessutom kommer upp reklam för den, på busskurer!? Nej fy…!

    Gilla

  5. Säger som Anneli.

    Gilla

  6. Jag verkligen avskyr dessa reklamer!
    Har sett en skylt och det var när jag stannade och släppte av sambon syster dotter vid busstationen och där såg jag den, det är helt sjukt att dom ens får sätta upp dessa förbannade skyltar!

    Människorna som har gjort dem och kommit på denna sinnesjuka reklam kan inte må riktigt bra!

    Gilla

Kommentera

