Hallonbergen 19:08

Känns inte helt jätteroligt ute i mörkret i Hallonbergen måste jag erkänna. To.m. Mille verkar lite fundersam…

20110322-071110.jpg

Posted on 22 mars, 2011, in Dachshund, Dvärgtax, Hund, Mille, Promenad, Tisdag. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. En annan älskar promenader i mörkret!!😛

    Sv: Ja, jag hoppas på bra väder i helgen så att jag också kan gotta mig i solen lite!🙂

    Gilla

  2. Jag är supernöjd.
    Brorsan är snäll och duktig han =)
    Hur är allt med dig då vännen?🙂

    Gilla

  3. Sv: Japp , även i dag har vi vårsol .. Ljuvligt🙂

    jadu, min hälsa är väl sådär, magen är lite bättre, men inte helt bra.. Hur är det själv?

    Ja sambon har nu lämnat mig som gräsänkling, och denna gången är det tristare och jobbigare än någonsin då han åkte på jobb med smärtan i ljumsken och inte alls mår bra.. Jävligt orolig faktiskt..

    Gilla

Kommentera

