Hallonbergen 18:08

Så var man så duktig att man lämnade nycklarna till hemmet på jobbet. Så med matkasse och hund vart det lite snopet när man väl kom ”hem”. Nåväl, tar min matkasse och hund på en promenad i väntan på att älsklingen kommer hem. Så nu får ni se Hallonbergen när det fortfarande är ljust ute. Samma plats som förra gången.

20110323-061148.jpg

Posted on 23 mars, 2011, in Dachshund, Dvärgtax, Hund, Mille, Onsdag, Promenad. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Så ni satte er inte bara att vänta?

    Jag jobbade extra i Hallonbergen en sommar. Sommaren 1987. Jag hade träffat maken och för att ha pengar att åka till honom (Chicago) så jobbade jag på mitt vanliga jobb, extra på…Lötsjögården (kan äldreboendet ha hetat) och så hyrde jag ut min lägenhet i Sumpan och bodde på en tältsäng hemma hos min kompis (det gick bra för hon skulle också med till Chicago).

    Gilla

  2. Usch ja. Glömde nycklarna på jobbet en gång, när Sebbe var med mig. Upptäckte det först utanför hemdörren… Tvi.

    Gilla

  3. Tatuerandet vart tyvärr uppskjutet, eftersom tatueraren hade haft mycket för sig och inte inte riktigt hunnit få till mitt motiv så som det ska vara.
    Men troligtvis blir det snart ändå, jag hoppas på i helgen eller nästa vecka.

    Ja, fixar du din hos han jag känner ser jag till att du får rejäl rabatt.😉

    Gilla

Kommentera

