Majblommepremiär

Den var visserligen igår, säljstarten för alla barns blomma, majblomman. Köpte min och mannens idag. Har du köpt din än?

20110415-052816.jpg

Läs mer om majblommans verksamhet här: http://www.majblomman.se/

Posted on 15 april, 2011, in Majblomman. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. SV: Välkommen tillbaka ..🙂

    Ja det är mycket bra träning för dem att simma, därav att Chanel med får simma varje dag med!

    Planer för helgen?

    Gilla

  2. Pappa har köpt en majblomma=)

    Japp det är den första delen, av två, av den ”sista” boken.
    Nästa kommer på bio i juli.

    Vill du se denna med mig?😛

    Gilla

  3. Så fin den var i år!

    Ser jag en unge som säljer så köper jag, sen har jag den på slaget i en eller två dagar sisådär innan jag tappar den!🙂

    Gilla

  4. SV: Godmorgon! Helgen planer är faktiskt inga alls, ännu .. Ev byta till sommar sulor på min bil, vi får se….

    Gilla

  5. Hehe njae, det blir nog inte en ny bil än:) hehe =) Men man blev ju sugen:)

    Gilla

  6. Jag köpte igår, den gör sig fint på min snövita kappa.🙂

    Gilla

Kommentera

