Mot KS akuten Solna

Hur fördriver man tiden en tisdagskväll? Jo, man kan alltid göra som jag…åka in till akuten på KS Solna och skära upp hakan. Nu var det dags igen… Än en gång är det helt fel i en hårsäck som bara växer, blir hårdare och gör ondare. Tack för den…

20110419-083956.jpg

Det ser ju inte så mycket ut för omvärlden…påminner om en saftig finne. Bara att denna inte spricker utan blir större, hårdare och förmodligen kommer det lukta sååå gott när dom sätter kniven i den (precis som förra gången). Jaja, gjorde ett tappert försök att punktera & klämma själv i badrummet…men beviserligen fungerade det inte. Tog med mig en bok att läsa med tanke på att jag inte lär vara högprioriterad på något sätt.

Nu är jag nyfiken vad ni gör denna tisdagskväll? F**K! Kom på att nu missar jag ju House : (

Posted on 19 april, 2011, in House, Sjukhus, Tisdag. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Usch då!

    Misstänker att det gör f-bannat ont?

    Gilla

  2. Det gör svinont! Har aldrig gått så långt som till sjukhusbesök för mig, men ont gör det.

    Gilla

  3. Lär ju inte vara skönt.

    Hur länge fick du vänta?

    Gilla

Kommentera

