Fredagsfirande

En ngt lugnare PW denna morgon, det är ju trots allt fredag. 6.50 km avklarades på under en timme och det var ju bra det. Ska ta och gå till gymmet efter jobbet, köra en lite LÄTT vårväckning av dököttet.

20110429-081533.jpg

Vacker utsikt fick man njuta av också, inte alls illa.

20110429-081800.jpg

Posted on 29 april, 2011, in Fredag, Miljö, Powerwalk. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Så du går till jobbet varje morgon? Går du hem också? Hehe, du kan få väcka lite dökött här med.😀

    Hur var påsk och vad händer i valborg?

    Gilla

  2. En tidig morgonpromenad väcker kroppen på ett underbart sätt!🙂

    Sv: Ja, hunden ser inte direkt deprimerad ut😛

    Gilla

  3. Bor ni i Sumpan?

    Jag bodde på Eliegatan en period!🙂

    Gilla

  4. Sumpan var trevligt. Min tid blev litet kort bara, jag träffade maken i princip direkt jag flyttat dit och det i sin tur resulterade i att jag flyttade till Chicago.

    Annars så är min surströmmingspremiär (första och sista försöket!) det jag minns mest från Sumpan, det var på en gatufestival vill jag minnas.

    Gilla

Kommentera

