Rivstart + dagens planer

Härliga måndag. 6.67 km avklarat denna morgon. Kanske inte den PW som jag trodde. Det var blåsigt och kallt, så jag kom aldrig upp i tempot. Fick bli en rask promenad istället. Efter jobbet bär det av till Friskis och Svettis för att köra en tur i gymmet. Rygg, biceps och axlar ska få smaka på lite skrot!

Idag är jag kontorsråtta (vilket jag är varje måndag nu för tiden) och arbetar med ett implementera ett utbildningsverktyg för att öka patientsäkeheten på ögonsjukhuset där jag jobbar. Jätteintressant och spännande! Så nu när man är ”stilsittande” är träningen än mera viktig.

20110502-074640.jpg

Posted on 2 maj, 2011, in Friskis och svettis, Gym, Måndag, Muskler, Powerwalk, Promenad, Skönhet, Styrketräning, Träning. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

