Boktipset…

Tog svängen in till PocketShop efter jobbet för att se om de hade någon bra bok att insupa. Har varit på jakt efter senaste delen av Mma Ramotsweś äventyr i Afrika. Det stod på deras hemsida att den skulle släppas på pocket hos dom i mars. Men jag har inte sett den alls hos i deras butiker. Så idag frågade jag om den och kvinnan i kassan som fick äran att svara hade inte heller sett den i butik eller hört att den har kommit ut. Hon tittade i sina listor och såg den inte på release framöver, så jag tog fram min telefon och surfade in på deras hemsida. Mycket riktigt stod det mars… Som tur var skulle hon beställa massa böcker från lagret, så hon kollade på sin lilla beställningsmaskin om min önskebok fanns på lager…och den fanns där i deras fullsortiment. Så snopen som hon var beställde hon den och trodde den skulle komma imorgon. Hon skulle även kolla upp hur den här missen kunde ske… Jaja…slutet gott🙂

Köpte en annan bok som ska vara bra, lite vuxnare fantasy, på engelska. Har någon av er läst ”The left hand of god”?

20110505-062453.jpg

Posted on 5 maj, 2011, in Böcker, PocketShop. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Nope. Men jag har lagt märke till den eftersom yngsta sonens illustrationer ser ut som omslaget.

    Gilla

Kommentera

