Tack min älskade

Tack min älskade man. Precis rätt längd.
20110506-064035.jpg
Nu kan jag äntligen ha ringen runt halsen igen, på jobbet, istället för att den ska skavas sönder i fickan på nyckelknippan. Förra halsbandet försvann i första delen av flytten. Vilken tur att jag också har en ”min dag” den 6:e maj när jag kom till världen, då året var -78. Puss hjärtat mitt!

Posted on 6 maj, 2011, in Födelsedag, Fredag. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Oj oj! Gratulerar då!🙂

    Gilla

  2. Då får man lov att gratulera! Congrats på 25-årsdagen😉

    Gilla

  3. Fyllde du år igår!?!

    Massor med grattis!!!!

    Gilla

Kommentera

