Kladd…

…är så gott och sötsuget slog näst intill ihjäl mig när det dök upp. För att råda bot svängde jag ihop några kladdkakemuffins. Trist nog att jag totalt missbedömde mängden som skulle vara i formarna. En stackare har flytit ut och resten verkar nästan vara på lika god väg. Hoppas det blir några som stannar i formen sin.

20110516-065507.jpg

Posted on 16 maj, 2011, in Baka, Njuta. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Här blev det en rabarberpaj, med rabarber från päronens land:D

    Gilla

  2. Hehe är min blogg än av favvosarna?😉

    Hehe klart.. kan ju inte äta godis varje dag?
    Hur mycket jag än vill..
    Haha.

    Vad har det varit mycket om på slutet då?🙂

    Gilla

Kommentera

